Chociaż inne kraje mają wdrożone mechanizmy zapewniania jakości, często importowane ze Stanów Zjednoczonych, nikt nie podchodzi do stopnia wyrafinowania lub akceptacji i przywództwa ze strony lekarzy, co widać tutaj. Dwuznaczność stosunku jakości opieki do dostępu, kosztów i korzystania z usług utrzymuje się, a właściwa relacja między przeglądem i zarządzaniem wykorzystaniem (z jednej strony) a jakością i pewnością (z drugiej) pozostaje zmętniała. Bardzo trudno jest rozróżnić między przeglądem wykorzystania i zarządzaniem jako głównie narzędziami cięcia kosztów i jako użytecznymi narzędziami zapewnienia jakości (na przykład, jeśli procedury wymagające wcześniejszej autoryzacji ograniczają wyraźnie niepotrzebną operację), a zatem trudno jest ustalić, jakiego rodzaju agencje powinien je przeprowadzić. Podzielamy obawy, że przypisanie odpowiedzialności za program zapewnienia jakości za kontrolowanie użytkowania i kosztów podważy cele jakości opieki, i powtarzamy, że komitet zdecydowanie preferował, aby główne cele MPAQ polegały na zapewnianiu i ulepszaniu jakości.
Zakładając, że krytyka programu PRO ma swoją treść i że jej trudności są realne, jakie jest zagrożenie dla sukcesu MPAQ w butelkowaniu nowego wina w starych bukłakach. Innymi słowy, czy rozsądnie jest rozpocząć nowy program z agentami, którzy są dziś postrzegani z mieszaniną wrogości i pogardy, i czy komisja decyduje o tym, by podkreślić przejście, zamiast zaczynać od pomyłki. MPAQ będzie dalekosiężnym i złożonym programem, a udana realizacja będzie wymagała każdej możliwej przewagi. Nasze rozumienie praktycznego i politycznego klimatu polega na tym, że opieranie się na historii i mocnych stronach społeczności recenzentów, których najbardziej widocznym przejawem są PRO, jest o wiele bardziej atrakcyjna propozycja niż próba wynalezienia nowych podmiotów do przeprowadzenia MPAQ. mandat.
W jaki sposób społeczeństwo może wiedzieć, że zdobywa wartość za inwestycję w jakość opieki. Ogólnie rzecz biorąc, kraj ten nie poddaje dużych programów społecznych dużym nadzorom publicznym i odpowiedzialności ani systematycznej, ilościowej ocenie. Czy ten program publiczny powinien być odpowiedzialny przed społeczeństwem i wymagać usprawiedliwienia poprzez wykazanie wpływu na rzeczy tak trudne do określenia, jak efekty zdrowotne i jakość. Uważamy, że odpowiedź na to pytanie brzmi: tak; nadzór publiczny i odpowiedzialność oraz rygorystyczna ocena są kluczowymi aspektami tych starań.
Jakie są najważniejsze problemy w jakości, które powinien rozwiązać MPAQ. Mimo znacznych wysiłków, badanie Instytutu Medycyny nie było w stanie powiedzieć, że szczególne problemy, takie jak nadużywanie procedur lub hospitalizacyjna opieka szpitalna, były mniej lub bardziej ważne niż niedostateczne wykorzystanie, powiedzmy, domowej opieki zdrowotnej, lub że były one bardziej lub mniej ważne niż, na przykład, złe decyzje diagnostyczne lub terapeutyczne ze strony lekarzy pracujących w biurze. Wydaje się oczywiste, że można znaleźć problemy wszystkich trzech rodzajów, z różnym stopniem częstotliwości i nasileniem, we wszystkich ustawieniach opieki. Oznacza to, że naród musi opracować lepszą epidemiologię jakości opieki, aby kierować alokacją zasobów w zapewnienie jakości
[podobne: fibraty, depresja maniakalna, eeg badanie ]
Comments are closed.
[..] Odniesienie w tekscie do zęby[…]
Tętniak mózgu może przytrafić się w każdej rodzinie
Article marked with the noticed of: hologramy semestralne[…]
A co z innymi produktami?
[..] Blog oznaczyl uzycie nastepujacego fragmentu klinika stomatologiczna warszawa[…]
nauka i medycyna jest potrzebna